niedziela, 21 lipca 2013

Horoskop + rysunek ołówkiem :)

Wybaczcie za rozmazany pierwszy rysunek^^' 
Cześć! = ^.^ =
Tym razem powracam do was z nowym rozdziałem, a także horoskopem. Będzie on zawsze pod rozdziałami. Następny będzie z Camillą ;)
Pamiętaj, że horoskop to tylko zabawa ;)











 Baran 21 marca - 19 kwietnia 
Przyjaźń - Coś może się popsuć między Tobą a twoją najlepszą przyjaciółką. Jeśli poprawisz relacje, wkrótce może ona ci w czymś bardzo dla ciebie ważnym pomóc. 
Miłość - Nie bądź taka gruboskórna wobec wszystkich chłopaków, wyjdzie ci to na dobre. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - León 
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Camilla
 Byk 20 kwietnia - 20 maja
Przyjaźń - Przez inne sprawy zaniedbasz przyjaciółkę. 
Miłość - Ktoś, w kim jesteś zakochana w końcu zwrócił na ciebie uwagę. Nie zmarnuj tej szansy! 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Broduey
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Francesca


Bliźnięta 21 maja - 20 czerwca 
Przyjaźń - Twoja przyjaciółka nie ma dla ciebie czasu z powodu kogoś nowego w jej życiu. 
Miłość - Komuś spodoba się Twoja osoba. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Maxi
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" -  Lena


 Rak 21 czerwca - 22 lipca
Przyjaźń - Spędzajcie więcej czasu razem.
Miłość - Kilku chłopaków myśli o Tobie. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Marco
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Naty
Lew 23 lipca - 22 sierpnia
 Przyjaźń - Uważaj na fałszywe przyjaciółki.
Miłość - Bądź bardziej pewna siebie. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Diego
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Violetta
 Panna 23 sierpnia - 22 września
Przyjaźń - Dobrze się układa między Tobą a swoją najlepszą przyjaciółką. 
Miłość - Nie wstydź się swoich uczuć! 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Braco
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Angie 


Waga 23 września - 22 października
Przyjaźń - Złe chwile już za Tobą, wszystko będzie dobrze.
Miłość - Facet, który ci się podoba nie jest wart tych uczuć. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Frederico
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Ludmiła 
Skorpion 23 października - 21 listopada

Przyjaźń - Nie będziesz miała czasu dla swojej przyjaciółki. 
Miłość - Pojawią się pozytywne zmiany w Twoim zyciu uczuciowym. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Andres
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Lena 


Strzelec 22 listopada - 21 grudnia
Przyjaźń - Poświęć więcej czasu swojej BFF.
Miłość - Przestań wspominać starą miłość, warto znaleźć następna. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Napo
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Francesca


Koziorożec 22 grudnia - 17 lutego
Przyjaźń - Lepiej będzie dla ciebie, gdy nie będziesz się kłócić. 
Miłość - Zrób pierwszy krok - zaproś go na spacer! 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Tomas
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Camilla 


Wodnik 20 stycznia - 18 lutego 
Przyjaźń - Trzymaj się swojej  BFF. 
Miłość - Panuj nad swoimi emocjami, bo niepotrzebnie go spłoszysz. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Luca
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Violetta


 Ryby 19 lutego - 20 marca
Przyjaźń - Twoja przyjaciółka może się mocno zmienić.
Miłość - Poświęć więcej czasu swojemu koledze, który wpatruje się w Ciebie maślanymi oczami. 
Idealny chłopak dla ciebie z "Violetty" - Marco 
Najlepsza przyjaciółka z "Violetty" - Lara 


8 komentarzy:

  1. Hehehe, ja jestem Rak :P
    Ładne obrazki. Ja NEVER bym tak nie narysowała :)

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem waga i mam ludmile :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ryby. Myślę, że nie jest żle. Nie znam Lary ale nie pasowałaby raczej na moją przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja baranek:D Mój idealny chłopak z "Violetty" to Leoś<3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jako chłopaka Diego a jako przyjaciółke Viole super mieć horoskop lew

    OdpowiedzUsuń
  6. Maria Lara to mechanik Leona

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam Tomasa BLE ! :P BLE I JESZCZ RAZ BLE ! :P

    OdpowiedzUsuń