środa, 10 kwietnia 2013

Pamiętnik Violetty


Hej.
Każdy fan "Violetty" chciałby mieć pamiętnik, który nosi ze sobą bohaterka. Kosztuje on ok. 80 złotych, + 15 za przesyłkę z Argentyny. Strona na której można go kupić jest tu: Klik!*. Po takiej kosmicznej cenie niemal nie niego zrezygnowałam :/ Pamiętnika w Polsce nadal nie ma, chociaż miał być na początku maja. Przypominam, ze można kupić tańszy pamiętnik, pod nazwą "Sekretnik Violetty". Informuję jednak, że sekretnik i pamiętnik to dwie różne rzeczy ;)
Pamiętnik Violetty.

6 komentarzy:

  1. super napewno ja już mam o jest książko pamiętnik ale taki też sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam są na alegro hasło sekretnik violrtty disney za 21zł lub 18zł

    myślę że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na innym pamiętniku jest kwiatek na tym kwiatku jest miejsce żeby wsadzić kluczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, to ja sobie kupę takich sto bo 95 złotych to strasznie mało. A co wy chcecie kupić pamiętnik z popularnego serialu za 20 złotych? Jesteście nie normalni! Violetta jest przecież milionerką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 95 złotych to strasznie mało?
      Moim skromnym zdaniem to nie najmniej, ale tez nie najwięcej.
      Trzeba też wziąć pod uwagę, że niektórzy fani Violetty nie są bogaci i może ich nie stać, lub po prostu wolą sobie kupić inne rzeczy za tę samą cenę.

      Usuń