poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Martina Stoessel

Hej.
Dzisiaj chciałabym przybliżyć wam trochę postać Martiny, serialowej Violetty.


Data urodzenia: 21 marzec 1997,
Hobby: taniecśpiewaktorstwo,
Ulubiona gwiazda filmowa : Angelina Jolie,
Ulubiona gwiazda muzyki : Miley CyrusJustin Bieber,
Ulubiony film: "Nigdy nie mów nigdy" 
Ulubiony kolor: zieleń i fiolet,
Ulubiona potrawa : sznycel z jajkiem sadzonym,
Największa zaleta: solidarność,
Największa wada: pycha,
Najlepsza przyjaciółka: Mercedes Lambre (serialowa Ludmiła),
Coś, bez czego nie może się obejść: różowa szminka.





44 komentarze:

  1. Martina to ty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach tak, to jest Martina, ale ja nią nie jestem :P

      Usuń
  2. a w jakim kraju ona mieszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka jest jej ulubiona piosenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem :\
      Ale pewnie Biebiera lub Cyrus :D

      Usuń
  4. jaka jest twoja ulubiona liczba

    OdpowiedzUsuń
  5. co lubisz robić najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  6. co masz za hobby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martina lubi śpiewać i tańczyć, ale nie umie grać na instrumentach zbyt dobrze :)

      Usuń
  7. 692818755 taki nr chyba.. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy przyjedzie do polski

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. No jasne! W internecie jest nawet zdjecie gdzie jest Tini ze slodkim pieskiem *,*

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej czytałam wasze komentarze naprawdę przyjadę do polski jak skończę trasę kto wie może nawet maxi i nati przyjadą ze mną wiecie nawet że się uczę języka polskiego i całkiem dobrze sobie radze ale niewiem czy mam po co wsumie przyjechać bo mam profil na facebooku i widziałam nie fajne stronki o mnie pisali o mnie okropne rzeczy ale jeszcze się zastanowie czy mam po co przyjechać ale jeśli chcecie to tu pisać co chcecie wiedzieć o mnie a ja wam powiem


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jesteś prawdziwą Tini ona napisałaby nie Nati tylko Alba i nie Maxi tylko Facundo

      Usuń
    2. nie jesteś prawdziwą Tini ona napisałaby nie Nati tylko Alba i nie Maxi tylko Facundo

      Usuń
  12. Przecież wszyscy cie lubią Tini i nawet kochają,a ty nie wież w takie brednie bo to nie prawda!Sama wogóle wiesz jak jest prawda! -_- /:

    OdpowiedzUsuń
  13. Martina nie przyjedzie do polski polska fanka z nią pisała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jasneee!Kłamiesz!

      Usuń
    2. ta jasneee!Kłamiesz!

      Usuń
  14. Martina jest najlepsza!!! a i napewno przyjedzie do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martina jest najlepsza!!! a i napewno przyjedzie do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli Jesteś prawdziwą Martiną to nie wierz w te głupie rzeczy. Jesteś naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest prawdziwa martina ludzie!! Martina jest z Argentyny i mówi po Hiszpańsku z resztą taka gwiazda nie wychodzi na łącze

      Usuń
  17. Martina nie wież w te głupoty!! Nie przejmuj się tym nie ważne czy oni chcą żebyś przyjechała tylko my chcemy!! ZROZUM MY CIĘ KOCHAMY!! Co mamy zrobić żebyś przyjechała do Polski? (Kto chce żeby Martina przyjechała do Polski pisze w odpowiedzi zobaczymy ile osób chce żebyś przyjechała do Polski!!) Dziś robiłam zdjęcia z tobą chyba zrobiłam 200 ileś i jeszcze mam parę w telefonie!! Proszę przyjedz do nas do Polski do największych fanek moja koleżanka Patrycja i ja Julia jesteśmy twoimi największymi fankami w całej Europie!! Mam nadzieją że nie pisałam tego na marne i zobaczysz że my chcemy Cię poznać i zobaczyć na żywo a nie na zdjęciach dostać autograf!! Pozdrawiam Jula S. i Patrycja K.

    OdpowiedzUsuń
  18. i love TINI a i to nie Tini ale spoko ja lovciam Martinę kto chce żeby przyjechała piszcie (przyjedz plis):)
    Kocham Martine

    OdpowiedzUsuń
  19. potrzubuję martiny numer ale prawdziwyy proszę o pomoc proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. martina kochamy cię przyjedź do polski

    OdpowiedzUsuń
  21. Martina a jakie jest twoje hobby?

    OdpowiedzUsuń
  22. ą943qujQ43PIOHFOuweqAIEKWRHAQUWEIZRH EUWIQZRFEUWIQZERUIHSFDKUHSDJKEUE7WHEFsa7OUIULTJFWSZ8IUJKSEfdWSswa
    r32dew16
    t25er+6t5
    re6g5fvr+4e+6d45+6de5+6erwiposedgferwkjłoijfkedwalrfkasksdfkljfkcsdwhaeiudfhcwqOPŁIKFDMWqąpł
    d-RUIRHEJEHTRFAWIOHGwIOEQ4WJREDALIRQ

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym hciala nią byci to moje marzenie
    lubie sipiewaci i taniczyci

    OdpowiedzUsuń